Sunday, 11 January 2015

UBAHSUAI RUMAH TAMAN NESA, JOHOR - BILIK AIR, CORNISHED, TILING, TABLE TOP, LAMP

Hasil kerja tangan kami mengubahsuai kediaman di Taman Nesa, Johor. Client kami ialah Indian Singapura.

Displaying IMG-20150111-WA0015.jpg

Cornished ROOM 1

Displaying IMG-20150111-WA0012.jpg

Cornished ROOM 2

Displaying IMG-20150111-WA0014.jpg

Cornished ROOM 3

Displaying IMG-20150111-WA0021.jpg

Cornished LIVING ROOM

Displaying IMG-20150111-WA0017.jpg

Displaying IMG-20150111-WA0016.jpg

Table Top


Displaying IMG-20150111-WA0013.jpg

Displaying IMG-20150111-WA0020.jpg

Bathrooms

REQUEST FOR QUOTATION?
HARMONI TEGUH ENTERPRISE
CONTRACTOR: MOHD KHAIRUL KHAIRI/ HERRY 010-7126620
PROJECT MANAGER: RZILLAH ARI 010-7074662


With Love
Rzillah





UBAHSUAI RUMAH PULAI PERDANA, JOHOR - TILING / MOZEK

Ubahsuai atau renovate HARMONI TEGUH ENTERPRISE ni kami buat di Taman Pulai Perdana, Johor. Client kami adalah indian. 1Malaysia sangat kan..jom kita chill tengok hasil kerja kami

Displaying IMG-20150111-WA0008.jpg

Pekerja kami sedang melakukan kerja-kerja memasang tiling

Displaying IMG-20150111-WA0009.jpg

kalau kita close up kekemasan tiling ni kita dapat tengok ruang antara mozek tu sangat rapat. Di situ dapatlah disimpulkan kekemasan dan kepakaran pekerja kami dalam bidang ini

Displaying IMG-20150111-WA0010.jpg

Displaying IMG-20150111-WA0011.jpg

Displaying IMG-20150111-WA0006.jpg

Jika ingin dapatkan perkhidmatan kami boleh meghubungi kami

Contractor: Mohd Khairul Khairi/ Herry 010-7126620 

Project Manager : Rzillah 010-7074662



With Love
Rzillah

Wednesday, 7 January 2015

FJGLOW VS FYNN JAMAL



Ada sesiapa yang masih tak kenal dengan si pemuitis dan penyanyi ni. Apa kaitan Fynn Jamal dengan FJGLOW?

Ela bagi korang layan dulu gambar2 lethop Fynn Jamal okies..




Kali pertama Ela mendengar lagu ini sudah jatuh hati. Dengan melodi yang mendayu beserta lirik-lirik yang puitis, Ela terbuai menikmati karya indah ini. Lagu ini sarat dengan kasih sayang seorang ibu kepada anaknya. Kasihnya tulus dari hati dan disampaikan dengan cukup baik oleh Fynn Jamal. Menerusi lagu Arjuna Beta, Fynn Jamal telah dinobatkan sebagai Artis Baru Terbaik Anugerah Planet Muzik 2014 yang diadakan di Singapura baru-baru ini. Melihat kepada bait-bait lirik yang menghiasi lagu ini, ia merupakan satu luahan rasa seorang ibu terhadap anak kecilnya beserta pesanan-pesanan indah yang penuh dengan kasih sayang. Difahamkan, lagu Arjuna Beta ini diciptakan khas oleh Fynn Jamal untuk anaknya, Bakti Arjuna Fitri.

Apabila lagu ini dicipta, Ela dapat merasakan yang Fynn Jamal ingin berkongsi rasa dengan seluruh rakyat Malaysia. Nilai kasih seorang ibu kepada anaknya ini sedikit sebanyak mendidik kita untuk menghargai kasih sayang seorang ibu kepada anaknya. Ia juga mengajar kita untuk lebih menghargai ibu bapa yang tidak pernah berhenti mendoakan kita. Ela mempunyai harapan agar lagu indah ini diangkat ke Anugerah Juara lagu. Pengiktirafan buat karya positif ini mampu mengangkat nilai dan mesej positif yang ingin disampaikan dalam lagu ini. Ia juga mampu menjadi pencetus kepada kemunculan lagu-lagu seumpama ini dalam industri muzik Malaysia di masa hadapan. Lagu Arjuna Beta nyanyian Fynn Jamal akan berentap di Separuh Akhir Muzik-Muzik 29 dan diharapkan agar lagu ini berjaya memasuki Anugerah Juara Lagu yang akan diadakan pada Januari 2015.

DANNNN.....

Ada yang tanya FJGLOW ni Fynn Jamal ke foundernye.. bukan ye anak-anak...

TETAPI...

FYNN JAMAL PENGGUNANYA!!




puisi khas untuk FYNN JAMAL

Dalam sayang timbul cinta
Rindu bertamu kala berdua
Arjuna beta dodoian dunia
Persis bondamu duhai anakanda

Indah wanita tidak terperi
Cantik dalam lagi berseri
Kali kedua Fj Glow diberi
Idaman kalbu wanita hari ini

Cinta si dayang bawa beradu
Rindu laksamana akhir bersatu
Terima kasih sokongan padu



with LOve

Rzillah 010-7074662

Sunday, 4 January 2015

Ini 5 Hotel Pelik di Malaysia Yang Anda Perlu Cuba. Ada Berani?



hotel container kl

Anda ingat, di Eropah atau Jepun sahaja yang hotel pelik? Uh, tidak betul tu.

Berikut adalah 5 hotel pelik di yang boleh anda cuba bila masuk musim cuti sekolah hujung tahun ini.

1. Tubotel, Langkawi

tubotel

Hotel bajet Langkawi dengan pemandangan laut ini dibuat dari paip pembentungan bawah tanah. Semua paip dibeli dari projek terbengkalai. Pemandangan matahari jatuhnya? Adohai, dikatakan antara yg terbaik di Langkawi.
1 malam dari RM138

2. Hotel Bas, Kelebang

hotel bas kledang

Jika anda ingin mengimbau zaman nostalgia berhimpit-himpit menaiki bas balik kampung, hotel bas ini memang sesuai. Di Bustel Melaka, katil, bilik mandi dan tandas semua di dalam bas. Untuk makan, anda turun dari bas anda, dan jalan kaki masuk ke bas lain yang menempatkan kafe makan.
1 malam dari RM120

3. Hotel Kapal Selam, Klebang

hotel kapal selam

Ingin jadi navy tapi tak tak cukup tinggi? Tak mengapa, sebab di Pantai Klebang, Melaka anda boleh merasa juga bahang perang dalam kapal selam Perancis. Pakej menginap di kapal tahun 1979 ini hanya untuk 25 orang ke atas. Jika sudah habis fikir, boleh telefon pegawai Muzium Melaka di 06-281 4226.
1 malam dari RM150

4. Container Hotel, KL

hotel container

Apa lagi bagus dari 1 hotel paip pembentungan? Yang lagi bagus ialah hotel yang ada bilik dalam paip pembentungan dan ada bilik dalam kontena barang.
Walaupun anda perlu berkongsi bilik mandi, Wifi tetap ada – yahoo!
1 malam dari RM 56

5. Hotel Pelantar Minyak, Sabah

oli rig hotel sabah

Kami tutup dengan hotel ini — hotel pelantar minyak , dan satu-satunya hotel pelantar minyak yang di dunia. Kalau anda kaki selam, tak perlu pergi jauh sebab ikan dah menunggu di bawah pelantar.
Pakej 4 hari dengan trip menyelam dari RM 2730
tiba2 muncul idea nak buat bisnes cenggini gak lah..ok!! kumpul duit banyak2..hehe

with love
ELA 0107074662